سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
 
ایران میتواند غرب را به بازی بگیرد

چند وقت پیش توی خونه ما بحث در ارتباط با گزینه های برخورد کشور های غربی با ایران بود، با اینکه مطمئن بودم که غرب به هیچ عنوان جراءت استفاده از گزینه نظامی رو نداره، بازم توی دلم ترس و دلهره ای از یک جنگ نظامی و پیامدهاش وچود داشت.
وقتی نفت ایران به انگلیس و فرانسه صادر نشد و به نوعی ایران تحریم رو شروع کرد، اطمینان بیشتر و کاملی نسبتخبرگزاری فارس: نتانیاهو: ایران می‌تواند غرب را به بازی بگیرد به عدم استفاده از گزینه نظامی علیه ایران به من دست داد.امروز هم که نتی(همون نتانیاهو دیگه) آب پاکی رو ریخت رو دست خودشون و خواست یه مقداری از نجاست خودشون کم کنه، اما نشد که نشد که نشد.متن حرف های نتانیاهو از خبرگزاری فارس گرفتم که در ادامه مطلب میگذارم.
نتانیاهو: ایران می‌تواند غرب را به بازی بگیرد
خبرگزاری فارس: بنیامین نتانیاهو در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز نسبت به جدی بودن حمله به ایران و استفاده از گزینه نظامی ابراز تردید کرد.
به گزارش فارس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای که روز چهارشنبه با فاکس نیوز انجام داد، در جنگ با ایران ابراز تردید کرد.
او در صحبت های خود گفت: تنها گزینه نظامی می‌تواند ایران را از ادامه حرکت به سمت دست یابی به سلاح هسته‌ای بازدارد، اما تناقض در اینجاست که وقتی آن‌ها کاملا باور کنند که ما از گزینه نظامی بر علیه آن‌ها استفاده می‌کنیم، دیگر نیازی به حمله نظامی نخواهد بود.
نتانیاهو در این مصاحبه با تکرار ادعاهای خود مبنی بر تلاش ایران برای دست یابی به سلاح هسته‌ای، ‌عنوان کرد: ایران نسبت به 15 سال پیش که من آمدم، به دست یابی به سلاح نزدیک تر است، همینطور از 10 سال پیش و همچنین از 5 سال پیش. آن ها در حال حرکت به آن سمت هستند و هر روز هم به آن نزدیک‌تر می‌شوند.
تحریم‌ها نتوانسته اثر گذار باشد و به هدف اصلی که متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران است، دست یابد.
نتانیاهو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا هدف از مذاکره ایران با غرب خریدن زمان برای پیشبرد برنامه‌های هسته‌ای است، پاسخ داد: به نظر من ایران می‌تواند غرب را به بازی بگیرد.
وی افزود: تنها راهی که تحریم‌ها بتواند اثرگذار باشد، این است که ایرانیان خود را در معرض حمله به نظامی ببینند و باور کنند که قرار است به آن‌ها حمله شود.
نتایناهو در پاسخ به این سوال که آیا اسرائیل به تنهایی قادر است به ایران حمله کند، گفت: توانایی‌های ما در حد آمریکا نیست، اما ما هم کشور توانمندی هستیم.



ن : سمانه حسینی
ت : پنج شنبه 90/12/18

 
 
 
محمد بن حسن عسکری(عجل الله تعالی فرجه الشریف) آخرین امام از امامان دوازده گانه شیعیان است. در 15 شعبان سال 255 هـ.ق در سامرا به دنیا آمد و تنها فرزند امام حسن عسکری(علیه السلام)، یازدهمین امام شعیان ما است. مادر آن حضرت نرجس(نرگس) سلام الله علیها و از نوادگان قیصر روم بوده است. «مهدی» حُجَت، قائم منتظر، خلف صالح، بقیه الله صاحب زمان، ولی عصر و امام عصر از لقبهای آن حضرت است.