سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
 
ارتباط

چند وقته که نتونستم درست و حسابی به اینترنت سری بزنم و وبلاگم را به روز کنم یا حتی ایمیلم را چک کنم، توی این مدت وقت پیدا کردم کمی به خودم فکر کنم، به اینکه چرا ما آدمها رابطه هامون را به جای رابطه انسانی تبدیل به رابطه های جسمانی کردیم؟

منظور من از رابطه انسانی رابطه ای است که انسانها برای انسان بودنشان با هم دارن، اما رابطه جسمانی رابطه ای است که انسانها از این رابطه به عنوان جنسیتشان بهره میبرن.

من خیلی به این موضوع فکر کردم و نتونستم به نتیجه واحدی برسم، البته نتیجه گیری های زیادی در بحث های مختلف داشتم اما خب این که چقدر این موضوع برام اهمیت داشته را نمیدونم چه طور میتونم بررسی کنم.

اگر ما یک مقداری بررسی کنیم میبینیم که عمده این ارتباط هایی که الان میان ما انسانها برقراره ارتباط جسمانی است، مخصوصا ارتباط هایی که میان دو جنس مختلف شکل میگیره ارتباطی است که برای جسمانی بودن و جنسیت فرد صورت میگیره؛ این ارتباط ها میتونه آدم را به پایین ترین درجه انسانیت ببره.

 



ن : سمانه حسینی
ت : چهارشنبه 90/1/24

 
 
 
محمد بن حسن عسکری(عجل الله تعالی فرجه الشریف) آخرین امام از امامان دوازده گانه شیعیان است. در 15 شعبان سال 255 هـ.ق در سامرا به دنیا آمد و تنها فرزند امام حسن عسکری(علیه السلام)، یازدهمین امام شعیان ما است. مادر آن حضرت نرجس(نرگس) سلام الله علیها و از نوادگان قیصر روم بوده است. «مهدی» حُجَت، قائم منتظر، خلف صالح، بقیه الله صاحب زمان، ولی عصر و امام عصر از لقبهای آن حضرت است.